FANDOM


Tumblr ntgpcmQRkk1s2jp1mo4 1280

Boo York, Boo York is a song that is featured in Boo York, Boo York, performed by Catty Noir and Pharaoh.

Lyrics

Pharaoh: You are now rocking with the very best
Rapper from around the way, I wanna say, hello, hello
Everybody calls me by my old name, so lame
You can just call me Pharaoh

Ain't nobody stopping this
Pharaoh's on top of this
Coming back to life
Straight out of the sarcophagus

I'm rapping this lyrics
And this corner's my scene
Boo York is my town
And I'm living my dream, so

Can I get a boo yeah
Catty: Boo yeah!
Pharaoh: Can I get a scare yeah
Catty: Scare yeah!

Pharaoh: You see the bright frights on this big city?
Things flying by in the Boo York minute
Too many things in a day to try to fit in (Catty: Oh!)
All of you should stand up and dance, no sitting.

Straight out of the tomb
Big dreams on my mind, (Catty: Oh yeah yeah)
Gotta find my way in
This Boo York way of life

Catty: It's the place we all wanna go
Be the star of the show
When you're out in
Boo York, Boo York

Do the things that we love the most (Pharaoh: Uh huh!)
Be the star of the show (Pharaoh: Oh, oh!)
Our story's told in
Boo York, Boo York, Boo York!

Catty: Other towns are terrific
But let's be specific
Boo York is the best
Pharaoh: Just read the hieroglyphics

Catty: I wanna test my limits,
I gotta find a new way
Pharaoh: Got a new name
Catty & Pharaoh: Now let's hear what the ghouls say!

Luna, Draculaura & Clawdeen Go Pharaoh, Go Pharaoh, Go!
Catty: For every time that they told us no (told us no)

Pharaoh: No more stitches
Catty: I'm letting them go!
Pharaoh: I met a fly young ghoul
Catty: And I'm ready to roll!

Pharaoh: Please tell em' who you are

Catty: I'm Catty the star!
On a Boo York journey and we want to go far!
Feel the music all around me, even in my heart
And I like your style!

Pharaoh: And you're the cat's meow!
You're the coolest ghoul around and your sound
Makes me want to unearth myself
Come from the underground

Catty: And the time is right now!
Pharaoh: Or it's gonna be never!
Catty & Pharaoh: Found each other in the Boo
Now let's do it together!

Catty: It's the place we all wanna go
Be the star of the show
When you're out in
Boo York, Boo York!

Do the things that we love the most
Be the star of the show
Our story's told in
Boo York, Boo York!

It's the place we all wanna go
Be the star of the show
When you're out in
Boo York, Boo York!

Do the things that we love the most
Be the star of the show
Our story's told in
Boo York, Boo York!

Video

Note

  • Boo York, Boo York is 2 minutes and 42 seconds long.

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.